X

X

7 maj 2011

Löprunda i solen

Vilken underbar vår/sommar-dag det har varit här idag! Strålande solsken och riktigt varmt. Självklart blev det bara t-shirt på min eftermiddags löprunda och jag matchade fint med skorna ;-) Grillen i bakgrunden håller precis på att värmas upp inför kvällens middag. Det blev grillat även igår men istället för de kyckling-grillspett som vi åt då så blir det istället rödvinsmarinerad fläskfilé idag. Luktar underbart så det bådar gott! Ska ta ett glas "matlagningsvin" och sätta mig en stund i solen medan maten tillagar sig själv. Lovely! PS. Det där rosévinet som jag smakade igår slog sig in på topplistan över goda viner. Mycket smak trots blek färg och det kan bli en favorit i sommar! Inget för alla gravida dock.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!