X

X

23 maj 2011

Mellanmålstips

Att äta mellanmål är något som jag ser till att göra varje dag. Min mage och kropp vill gärna ha den lilla laddningen med energi för att stå sig mellan de större måltiderna och humöret blir också bättre... Bild från Arlas hemsida där det dessutom finns en massa andra recept att testa.

De senaste dagarna har jag testat Arlas nya Kesella-produkter: Hallon och Rabarber. Jag brukar vanligtvis bara köpa naturliga produkter och sedan smaksätta själv men blev helt enkelt för nyfiken på dessa smaker som är två av mina favoriter. Efter testerna ger jag båda två klart godkänt och kan ge två tips på supergoda mellanmål.

* Blanda Kesella Hallon med bär (jordgubb/hallon/blåbär) och toppa med hackade mandlar eller nötter.

* Blanda Kesella Rabarber med keso och jordgubbar och toppa med granola (hemmagjord) eller mandlar.

Så enkelt och snabbt! Så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!