X

X

25 maj 2011

Motvind

Igår var jag på så dåligt humör att jag tyckte att det var lika bra att jag var tyst på bloggen istället för att sprida det vidare till alla trevliga och glada personer som läser den. Idag är jag tillbaka med bra humör och full av energi. Endorfindepåerna är fyllda till max efter ett skönt träningspass under morgontimmarna. Det blev löpning runt sjöarna som inledning på träningen och trots att det var igår som SMHI flaggade för stormvindar så tyckte jag att det stundtals var ganska blåsigt även idag. Det är dock faschinerande att få kämpa mot vädret så jag försökte hämta energi från den kampen istället för att tycka att det var jobbigt. Stannade till på gymmet för 30 minuter styrketräning och sprang sedan hem. Summa: 86 minuter träning, varav 10km/56 min löpning. Bra så!

Tog ett kort ute i trädgården på min fina prydnadsapel som blommar för fullt, visst är den vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!