X

X

23 maj 2011

Ny vecka igen..

Jag tycker att helgerna bara susar förbi! Det gör visserligen veckorna också men helgerna tycks gå lite extra snabbt. Igår tog jag ledigt från allt vad datorer heter och njöt av det fina vädret istället, känns som ett bra val eftersom det idag är mulet och regnigt igen.

Vet inte om det är vädret som gör det men min kropp känns trött och seg idag. Inte värre än att jag kunde genomföra morgonens träningspass som planerat men det är aldrig skönt att behöva slita för det. En 10km löptur runt sjöarna + ett snabbt pass på gymmet fick det bli i alla fall.

Inga bilder togs imorse så jag bjuder istället på några från helgen då vi bland annat testade att göra upp eld med tändstål (klurigt värre), äta frukost i solen efter gårdagens löprunda och ta en promenad genom de fina skogarna i Kilsbergen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!