X

X

19 maj 2011

Det växer som...ogräs

Visst ser man skillnaden?! Den övre bilden är tagen för en vecka sedan efter förra tisdagens grävning i trädgården och den undre bilden är tagen efter morgonens arbetspass. Mycket ogräs är det som ska bort men jag ser min blivande odling framför mig och då känns det värt det. Detta hörn är också det sista i trädgården som jag känner att jag inte riktigt "flyttat in" i så nu kan jag snart känna mig hemma överallt. Bara någon meter ogräs kvar nu att gräva upp och sedan börjar det roligare arbetet!

Utöver denna grävning i trädgården så blev det även en 40 minuters promenad till jobbet imorse, soligt och fint men lite blåsigt. Idag är det vilodag men imorgon blir det löpning igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!