X

X

18 maj 2011

Springa från demonerna

Åska igår kväll och spöregn under natten, vaknade av mardrömmar vid två tiden och sedan tog det minst en timme innan jag lyckades somna om igen. Jag som hade gått och lagt mig lite extra tidigt för att vara utvilad idag, så kan det gå...

Imorse var dock solen tillbaka och för att skaka av mig det sista av nattens drömmar så snörade jag på mig löparskorna och gav mig iväg på dagens träningspass. Med solen som strålade ner mellan träden och fåglarnas sång i öronen så kändes allting genast bättre och det blev en 9km runda i lugnt tempo. 30 minuter styrketräning på gymmet hann jag också med och sedan ytterligare 1km löpning hem. Avslutade en bra morgon med frukost ute i solen.

2 kommentarer:

  1. Tänkte bara hoppa in och säga hej! Härlig blogg!!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter! Själv slog jag mitt PB igår på lunhpasset, sprang 9.5km! Så snart har jag kammat hem 1 mil på ett pass! Inlägg om det kommer senare :)
    Idag är det vila, hade egentligen tänkt aktiv vila men hinner inte.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!