X

X

20 maj 2011

Fredag!

Jag gillar att vakna på fredagmorgnarna med vetskapen om att det bara är några timmar kvar av arbetsveckan innan helgen börjar. Nu ska jag visserligen jobba några timmar även imorgon men humöret är ändå på topp!

Det blev lite nya rutiner imorse eftersom jag skulle börja jobba en timme tidigare än vanligtvis så kl06.05 stod jag redo i löparskorna för att sticka iväg på min löprunda. Det hanns inte med något stopp på gymmet idag men 10km löpning i solen runt sjöarna blev det, en mycket härlig start på dagen! Varierade sedan min frukostgröt vilket har varit veckans ambition, är väldigt bra på att äta samma frukost dag efter dag efter dag... Det blev ägg-gröt med blåbär som fick koka med och som sedan toppades med skivad banan, en klick keso samt linfrö och solrosfrö. Med lite mjölk till serveringen så smakade det gott, kan bli en ny favorit. Bra start på en bra dag som ikväll kommer att krönas av en date med Maken. Det blir middag och bio :)

1 kommentar:

  1. Lät riktigt härligt. Impad av att du kan ut och springa sex på morgonen. Jag kliver i och för sig upp 5 på vardagarna men skulle behövas mycket innan jag ger mig ut och springer då..:)

    Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!