X

X

11 apr. 2011

Måndag

Det kändes som att jag precis landat hemma och börjat komma tillbaka till vardagen när det var dags att åka iväg till Göteborg över helgen för att vara med på dop. Det var familjens senaste tillskott som jag är "moster" till (ingift) som skulle döpas och det gick så bra så.

Efter att ha kommit hem igen under gårdagen och fixat med diverse trädgårdsbestyr som att beskära träd och kratta bort grus från gräsmattan så hade jag lite ont i korsryggen när jag vaknade imorse. Det hindrade mig dock inte att dra på dessa som har fått trampa Guadeloupiansk mark de senaste veckorna. Idag var det svensk mark som gällde igen och det käns som en härlig start på dagen att få springa 9km, inklusive några teknikövningar, köra 25 minuter styrka på gymmet och sedan springa 1km hem. Ett pass på totalt 85 minuter och mycket energigivande! Det märks att det börjar bli vår och det gick utmärkt att springa med bara t-shirt och tunn löparjacka *lovely* Gjorde en god variant av ägg-gröt till frukost, toppad med keso, äpple, frön och kanel samt mjölk. Mumma! (Fast hotellfrukosten på Scandic Mölndal igår var också väldigt god....) Hoppas att du får en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!