X

X

14 apr. 2011

Längtar

Jag längtar efter många saker just nu känns det som...

- Jag längtar till kvällens löprunda tillsammans med Maja! Tränade därför inte imorse och det kryper i kroppen av rörelseenergi. Gick ändå upp tidigt imorse och klarade av veckostädningen innan det var dags att gå till jobbet och nu blir det snart hårt lagerarbete så jag hoppas att energin räcker hela dagen.

- Jag längtar till helgen! Har en helg hemma för första gången på en månad och trots att jag jobbar på lördag så ska det bli väldigt skönt. Ser fram emot en förhoppningsvis solig helg med trädgårdsarbete och en lång löprunda.

- Jag längtar även efter den ego-present som jag beställde till mig själv tidigare i veckan. Det blev en vätskerygga: Nathan HPL #020 som jag efter att surfat runt lite fastnade för. Duger den åt denna "drottning" så duger den åt mig också! Hoppas att den kommer idag så att jag kan test-springa i helgen! Bild från RunnersGear.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!