X

X

14 apr. 2011

Dagens löprunda

Fick sällskap av Maja på en skön löprunda efter jobbet, väldigt skönt och det hade jag som sagt längtat efter sedan morgonen. Det blev ett lugnt tempo och vi hann under 7km uppdatera oss om vad som hänt i den andras liv de senaste veckorna. Sprang i bara tröja för första gången denna vår men med en funktions t-shirt under så var denna lager 2-tröja nästan lite varm. Snart vår och kortärmat!! En god middag stod sedan och väntade på mig när jag kom hem: ugnstekt lax täckt av en röra på lök, äpple och sweetchili. Åt den idag med hel bulgur, wookgrönsaker och en sås baserad på resterande röra + lätt kesella. Så gott med lax! Som sällskap till maten, Maken är fullt sysselsatt med hockey på TV:n, blev det en av tidningarna i denna hög som bildats medan jag varit borta. Ett mycket kärt besvär att plöja igenom den ;) Känner mig mycket nöjd med denna härliga torsdag och imorgon väntar en underbar fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!