X

X

6 mars 2011

Weekend

Det har varit lite tyst här på bloggen under helgen för jag har varit på mini-semester tillsammans med Maken och vänner. En weekend i Sälen var underbart för kropp och själ så nu känner jag mig laddad med ny energi! Detta trots vissa missöden som ex snöstorm i längdspåret och fruset avlopp... Tur att man umgås med så härliga människor som också ser till att göra det bästa av situationen :)

När vi igår åkte längdskidor från Gammelgården och upp mot Hemfjällsstugan sken solen men under tiden ändrades vädret så att det såg ut så här när vi kom fram 5km senare: Men efter en paus med våffla i värmen från öppna spisen var vi redo för att ge oss ut i vintervädret igen och då såg det ut så här: Det syns dock inte på någon av bilderna att det blåste som tusan, klass 1 varning tydligen... Jaja, vi tog oss i alla fall till Storfjällsgraven också och totalt 13km.

Efter hemkomst idag på eftermiddagen var jag tvungen att springa en vända i solen, skulle kanske inte ha gjort det för nu gör foten ont igen... Men jäklar vad skönt det var!

Hoppas att du haft en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt härligt ut på sista bilden iaf..:)

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt vintrigt ut där. Jag hoppas innerligt på att vi inte ska behöva ha fler snöstormar nu i vinter. Grattis till blogg-2-årsdagen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!