X

X

3 mars 2011

Superkompenserar...

..eller nåt. Det ska ju i alla fall vara bra för kroppen att få återhämta sig ordentligt mellan hårda träningspass så att den hinner bygga upp sig istället för att bryta ner sig. Gårdagens pass känns i ryggens filéer och som jag planerat så blev det en vilomorgon för mig idag. Det innebär också bonusen att det nu är dammat, damsuget, vattnat, tvättat och diskat ;) Måste jobba på att kunna "göra ingenting" men det var skönt att få städningen undanstökad imorse. Idag skiner solen här hos mig och snön smälter bort i snabb takt, kan man börja hoppas på vår? Nu är det bara min högra fot som fortfarande gör lite ont men det är hanterbart i alla fall och jag är SÅ sugen på en löprunda! Om jag är smart så låter jag den vila ett par dagar till men det är svårt när löplusten sätter in... Att köra ett pass på crosstrainern på gymmet imorgon känns är inte alls ett lockande alternativ till en lätt/kort löprunda. Får se hur det känns imorgon helt enkelt.

Hoppas att du också har en solig torsdag hos dig och kan känna att våren är på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!