X

X

2 mars 2011

Dagens träningspass

Vaknade upp imorse och var riktigt sugen på ett träningspass! Tur att det var precis det som var planerat för morgonen och det var skönt att känna det där suget efter träning igen.

Fötterna är fortfarande onda, men känns bättre än igår, så det blev kondition på roddmaskinen som inledning på passet. Körde intervaller på 5x1min + 4x2min + 3x3min med 1min långsam rodd mellan till en början. Efter det hade jag kommit upp i dryga 7km och hornen växte ut i pannan och sade att då skulle jag minsann upp i 10km innan jag var färdig! Det blev ganska många intervaller på 20-30 sek efter det för att bibehålla fokus och motivation hela vägen till mål men efter 51min var jag färdig. Avslutade sedan träningspasset med att träna styrka för överkroppen och körde superset bröst/triceps, rygg/biceps samt axlar/axlar i 40min. Känner mig mör, energifylld och nöjd efter det :)

Hoppas att du haft en bra start på din onsdag!

1 kommentar:

  1. Gött att fötterna är bättre! Och vilket superpass du fick till! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!