X

X

14 mars 2011

Morgonlöpning

Fick väcka upp ett par sega ben imorse som inte alls var sugna på dagens träningspass. Oviljan i dem var inte alls grundad i träningsvärk eller annan smärta utan vanlig, hederlig "vi vill hellre ligga kvar i sängen"-trötthet. Mot sådan trötthet visas ingen pardon hemma hos mig på morgnarna och efter att ha grundat lite med en keso/banan-röra så var det bara att snöra på skorna. Upptäckte precis innan passet att alla mina bästa underställströjor hade övernattat i tvättmaskinen (miss i planeringen) så jag fick leta i lådorna för att hitta ett alternativ. Lovar mig själv att inte använda denna kombination av tröja/jacka igen eftersom överhettningen var väldigt nära..

Det blev i alla fall ett härligt träningspass i den gråmulna staden. Löpning till/från gymmet (7km + 1km) och 30 minuter styrketräning för rygg/axlar. Skön känsla i kroppen när jag väl kom ut och benen var inte alls så sega som de ville få det att verka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!