X

X

5 feb. 2011

Godaste starten på dagen!

Kanske inte bästa starten på dagen för då hade frukosten kommit efter att jag avslutat en löprunda men löpningen sparar jag till eftermiddagen och således var det direkt från sängen till frukostbordet imorse. Har sagt det förut och jag säger det igen: skulle kunna äta frukost hela dagarna om jag fick, bästa måltiden på dagen! Idag en skål med yoghurt/keso blandning med topping av mango, banan och granola. En halva av den godaste grape jag ätit, ett Helagsbröd med kaviar/ägg och makrill och så en extra dos c-vitamin i form av en kiwi. Satsar på att vitaminboosta för att hålla mig frisk när en massa människor i min omgivning börjar bli förkylda.

Nu jobb några timmar och sedan som sagt en löprunda med M. Inne eller ute får vädret och M bestämma men jag hoppas på utomhus så att jag får lite frisk luft! Det kommer att bli en bra lördag :)

1 kommentar:

  1. Jag håller helt och hållet med dig! Man känner sig nästan lite sorgsen när frukosten är uppäten. "Jaha, då var det ett helt dygn till nästa gång..."

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!