X

X

28 jan. 2011

Härliga fredag!

Snart helg igen och det måste ju firas så jag tog en löprunda imorse genom staden. Samlade ihop 10km på ben som var ganska matta efter gårdagens styrketräning men så här efteråt känns det såklart bra och jag har redan glömt bort evetuella jobbigheter ;)

Det börjar nästan bli lite ljust ute
nu när jag kommer hem från mina rundor, ett par månader till och sedan kan jag springa runt sjöarna igen *yey*

Igår kväll lagade jag femte maträtten på min lista och detta blev favoriten för både mig och Maken: färsspett med fetaostsås och matvetesallad med rostade rotfrukter. Väldigt goda smaker även om jag glömde timjan i färsen... Serverade med en grönsallad.

1 kommentar:

  1. mm, ser så gott ut! Du ger mig lite ångest. Jag orkar aldrig laga sådär fin och vällagat mat =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!