X

X

27 jan. 2011

Träning på gymmet

Imorse var jag för trött för att orka ta något kort som kan kopplas till morgonens träningspass så ni får stå tillgodo med ett bildlöst inlägg. Jag hade också lite känningar av förkylning i halsen så jag slog tankarna på löpbandsintervaller ur huvudet och värmde istället upp inför styrkepasset på gymmet med 10 minuter vardera av crosstrainer, cykling och rodd. Styrketräningen efter det var 40 minuter fokuserade på ben/bål och då hade jag jobbat upp tillräckligt mycket energi för att det skulle gå bra. Nu ska jag ägna resten av dagen till att ladda ordentligt med energi och vitaminer så att jag kan mota bort förkylningen innan den bryter ut!

Hoppas att du får en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!