X

X

24 jan. 2011

Ny träningsvecka

Måndag igen och dags att inleda en ny träningsvecka. Första träningspasset blev en kombination av löpning och styrketräning tillsammans med min syster. Mina DsTrainers fick nöta löpbandet 5km som uppvärmning och sedan körde vi med superset igenom rygg och axlar under 45 minuter. Mycket trevligt med sällskap! De senaste fyra dagarna har jag sprungit fem gånger och nu ska fötterna få vila lite. Träningsplaneringen ser ut så här för veckan:
Måndag - löpning & styrka:rygg/axlar
Tisdag - cykel & cirkelträning
Onsdag - löpning
Torsdag - crosstrainer & styrka:ben/bål
Fredag - löpning
Lördag - vila
Söndag - yoga/promenad

2 kommentarer:

  1. Bra vecka, mycket träning och variation - blev lite inspirerad :) Vad kör du för typ av yoga?

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en grym plan för veckan :) min träningsvecka rymmer inte lika mkt som vanligt tror jag för mina kurser har tagit mig med storm, men jag håller precis på och knåpar och ska se till att få ihop 3-4 pass ändå :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!