X

X

23 jan. 2011

Resten av helgen

Sedan senaste inlägget har jag passat på att njuta av helgen och ledigheten vilket kan summeras i bland annat:
- 30min/5km på löpbandet medan Maken tränade i gymmet, måste ju passa på att följa med när jag får sällskap!
- blixt-inbjudning till födelsedagsfest med inledande curling-match som jag dock bara hejade på från sidan i den iskalla hallen *burr*
- fick med mig Maken hem från festen i hyfsad tid så att jag kunde ta en morgonlöprunda även idag på 9km. Väldigt halt trots broddar!
- firande av min älskade mormor som fyllde 85 år i veckan, god mat och ännu godare kladdkaka som tårta...
- hemmafix med brödbakning, en plåt med Helagsbröd togs nyss ur ugnen och blir ett bra komplement till kvällens soppa Det var helgen så här långt det och ännu är det några timmar kvar. Ska snart ta sällskap av mina favorittjejer i SATC medan jag kockar ihop kvällens mat och sedan blir det filmkväll. Ska kanske passa på att ge mina stackars löparfötter en pedikyr medan jag ändå sitter still i soffan...

Vad har du haft för dig i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!