X

X

21 jan. 2011

Vintern när den är som bäst

Den upplevs utomhus i snön och inte inifrån ett kontor!Jaja, vad är väll en dag i skidspåren... Idag har solen strålat från en blå himmel större delen av dagen och det hade varit trevligt att kunna utnyttja ljuset till en löprunda men istället får jag nöja mig med de minnen jag har med mig från föregående helg i Sälen. För exakt en vecka sedan såg det ut så här när jag tillsammans med Maken och mina föräldrar gick på tur i Sälenfjällen. En härlig runda till Hemfjällstugan, Vålbrändan och Kvillkojan på 23km. Solen har i skrivande stund gömt sig bakom molnen men jag hoppas att de skingras framåt kvällen så att jag får se den här skönheten ikväll igen, i så fall kanske jag till och med ska "orka" ta fram systemkameran (som varit nedpackad alldeles för länge) och ta några fina bilder. Har alltid varit fascinerad av månen och stjärnorna. Hoppas att du har en härlig fredag! Och kanske har du hunnit njuta lite av vintersolen?!

1 kommentar:

  1. ser fantastiskt ut!! Och Moa och jag som är hemma idag njöt av solen en stund på förmiddagen... mycket härligt! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!