X

X

19 jan. 2011

TV-program

Igår kväll hamnade jag vid TV:n som vanligt och förutom det sedvanliga Biggest Loser-avsnittet så blev det även programmet Thintervention som jag spelade in i måndags. En ny vinkling på temat viktminskning då de bor hemma hela tiden och måste lära sig att ändra sina liv och hantera vardagen. Tyckte inte om vissa av deltagarna och det var inte så mycket personligt från Jackie men det kanske kommer allteftersom, gillade ändå programmet i stort och kommer nog att följa det för att se hur det slutar. Såg du programmet?

2 kommentarer:

  1. AH, det programmet såg jag inte. Men kollade in Julians Loosing it och det tyckte jag var bra och underhållande.

    Är det svenska biggest loser igen eller nån av de amerikanska säsongerna kanske... :)

    SvaraRadera
  2. jag såg det och ja, profilerna var vääääldigt amerikanska. riktiga karaktärer - även om jag itne vill bli kompis med dem direkt. jag gillar jackie så det ska bli spännande att följa!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!