X

X

4 jan. 2011

Morgonens träningspass

Jag är min morgonträning trogen trots att utmaningen har avslutats, för mig är det den bästa starten på dagen och jag kan inte tänka mig att byta ut den ett par timmars sovmorgon. Imorse var det -14 grader och det kändes toppen att löprundan blev av igår så att det var träning inomhus på gymmet som var planerad till idag. Värmde upp ordentligt med 20 minuter på crosstrainern medan jag uppdaterade mig på nyheterna och sedan krämade jag ur kraften ur ben och rygg. Testade att köra flera av benövningarna med ett ben i taget och anar att det kommer att kännas av imorgon... Ett mellanmål efter träningen gjorde mig redo för arbetsdagen och det blev som vanligt yoghurt/keso med topping. Kanske ska bli bättre att variera mig med mellanmålen men det får jag väll ta tag i när jag börjar tröttna på detta. Ska under dagen försöka få till ett par inlägg som jag utlovat : mina "motivations tankar" för 2011 samt ett efterfrågat recept på thaiköttbullar med jordnötssås.

Hoppas att du har en bra tisdag!

1 kommentar:

  1. Du får fortsätta träna lite åt mig, så lägg på minst 2km för min skull ;) Fått medicin nu i alla fall. Så nu är de bara att vänta ut. *trist* ska passa på att laga receptet du lagt upp. Verkar gott!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!