X

X

3 dec. 2010

Träning?

Morgonstreak 3/31

Jodå jag har tränat på morgonen även denna dag men rapporten om passet blir lite sen eftersom jag varit på utbildning på förmiddagen. Därav också mitt lite mer uppklädda jag när jag intar dagens 2:nd breakfast efter träningen. Det blev en god yoghurt/keso/kesella blandning med vanilj-proteinpulver, äpple, kanel-granola och nötter. Morgonens träningspass kördes inne på gymmet som planerat och trots att det var styrketräningen som var i fokus idag så kunde jag inte låta bli löpbandet helt utan värmde upp på det i 3 km innan jag drog igång muskelarbetet. Idag kördes det hårt med bröst, biceps och triceps i 35 minuter och i triceps tog jag helt slut ganska snabbt. Skönt och jag förväntar mig träningsvärk imorgon.

Imorgon är det dessutom dags för årets stora pepparkakshusbak som traditionsenligt genomförs i min familj tillsammans med en annan familj, tror att vi kan vara inne på 25 året eller något liknande, degen blandades ihop igår och står redo i kylskåpen men konstigt nog så naggas den allt mer i kanten... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!