X

X

31 dec. 2010

Nyårsafton

Morgonstreak 31/31

Utmaningens sista morgonstreak är nu avklarad och jag ger mig själv en klapp på axeln för att ha klarat av utmaningen. Dagens morgonträning blev ett pass yoga för att mjuka upp musklerna lite. Har nu fokus inställt på en god frukost och sedan ska jag packa och ladda inför Sylvesterloppet i Nora. 10,4km tillsammans med en massa andra trevliga löpare och med löpsällskap av min svåger. Kommer att bli en perfekt avslutning på träningsåret 2010! Har under de senaste dagarna läst många sammanfattningar över året, får se om jag får tid till att författa en sådan under helgen... Kan vara kul att påminna sig själv om vad som hänt, stort som smått. Bjuder på en bild från gårdagskvällens "fredagsmys" då jag kockade till den goda middagen (thaiköttbullar med jordnötssås) i sällskap av ett glas rosévin och ett par avsnitt på min Sex And The City-box. En ny sorts ego-tid som gör matlagningen mycket roligare. Hoppas att du får en fin nyårsafton. Återkommer med en rapport från loppet men det kanske inte blir förrän 2011 ;)

2 kommentarer:

  1. Blev nyfiken på thaiköttbullarna. Sitter du på ett hemligt recept som du vill bjuda mig på? :)

    Jag håller mig oxå ifrån begreppet "löften" men har däremot funderat på hur jag vill att mitt år 2011 ska bli och satt upp fokusområden/mål som jag kommer sträva efter :) Din lilla egomoment under matlaningen lät toppen! Jag gillar ju oxå att laga mat, och det blir verkligen ännu bättre med ett glas gott, och bra musik eller något skojigt från datorn i bakgrunden.
    Jag hoppas att loppet gick bra och att du får en riktigt härlig nyårshelg du med Ulrika!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!