X

X

5 dec. 2010

Njuter

Morgonstreak 5/31

Har verkligen haft en härlig helg så här långt! Pepparkakshusbaket är nu avslutat för året och resultatet kommer att visas upp här på bloggen lite senare idag.

Tills vidare lämnar jag en kort rapport om morgonens träningspass som blev 40 minuter yoga tillsammans med Maken innan vi intog en mysig helgfrukost denna 2:a advent. Hade lite fel om hur långt det var att springa hem till mina föräldrar igår för det blev drygt 13km men att det var längre gjorde absolut ingenting. Njöt av vintern, solen, luften och glädjen i att springa hela vägen. Kan vara en av årets härligaste löpturer!

Nu ska jag ge mig ut på en långpromenad i snövädret för att om möjligt få all pepparkaksdeg och hemmagjort julgodis det har blivit det senaste dygnet att sjunka ner lite så att jag kanske får bli hungrig igen framåt kvällen ;)

1 kommentar:

  1. Du verkar ha haft en riktigt härlig helg :) ser fram emot att få se resultatet av pepparkakshuset!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!