X

X

6 dec. 2010

Löpning i mörkret

Morgonstreak 6/31

Vilken underbar morgon jag har haft idag! Mörkt, tyst och -3 grader ute. Lyssnade till mina andetag och fotstegen i snön. Tittade på alla fina julbelysningar i staden och njöt av min löprunda. Eftersom jag ska springa en gång till idag med M så utmanade jag mig själv till att försöka ta helt andra vägar denna runda och efter en del snirklande genom staden kom jag upp i 10,5km innan jag var hemma igen. Kände mig sedan duktig när jag tränade core i 10 minuter innan jag slängde mig in i duschen, hade kunnat toppa det hela med stretching men det får bli ikväll istället. Hade gott om tid till att äta frukost sedan och det blev den nya favoritgröten (blåbär/lingon/vaniljprotein/keso) + ett ägg och en kopp Earl Grey-te. Gillar känslan av att det är en ny vecka med nya möjligheter nu trots att helgen gärna hade fått vara lite längre... Det utlovade inlägget om årets pepparkakshus är på G!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!