X

X

8 dec. 2010

Effektivitet

Morgonstreak 8/31

Det skulle nog passa ganska bra som mitt mellannamn ibland och denna morgon har varit en synnerligen effektiv morgon. Jag inledde med min morgonträning som pga -18 grader ute blev förflyttad till träningscykeln vid TV:n. Kollade på ett inspelat program och 45 minuter senare var jag varm och pigg. En god frukost var nästa steg i planeringen och det smakade gott, mysigt med tända ljus och en stor kopp te när det är kallt utomhus. Innan det sedan var dags att gå till jobbet hann jag fixa iordning matlådor till morgondagen och även slå in några julklappar. Pysselmorgon :)

1 kommentar:

  1. SV: =) Den var ju helt otroligt vacker! Tjärsalvan köpte jag på en marknad. Som de ser ut så kommer den från Sorsele. Det står en mailadress på bruken (filmburken). Kanske man man maila och kolla?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!