X

X

6 dec. 2010

Dagens andra löprunda

Nysprungen, nyäten & njuter av livet! Det är nog det som kännetecknar mig bäst just nu. Dagens andra löprunda tillsammans med M blev för mig en mysig timme i lugnt snack-tempo och vi sprang totalt 7,5km. Känner att min vad får jobba hårt med snömodden när det går så långsamt så jag har sett till att stretcha ordentligt och imorgon ska den få vila från löpningen. Blir kanske ett lite tråkigt inlägg utan bild denna gång men scrolla ner till morgonens löparbild så vet ni exakt hur det såg ut även denna gång.

Nu blir det julklappsinslagning en stund hemma hos mig. Skönt att få papper kring allt så att nyfikna ögon inte får syn på innehållet i förtid... Tack för era snälla kommentarer om pepparkakshuset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!