X

X

10 nov. 2010

Underhållning

Vissa dagar på jobbet, som idag, så blir det mycket skrivbordsarbete. Som tur är så har jag ett höj- och sänkbart skrivbord som gör att jag kan stå hela dagarna (har aldrig suttit ner vid det!). Som underhållning medan jag håller på vid datorn är det för mig perfekt att kunna lyssna på internetradio och nu för tiden blir det mest P1. Gillar Sommar- och Vinterpraten men brukar försöka spara dem till MP3:n på mina promenader och löprundor men det finns ju andra bra program att lyssna på också som Kropp & Själ, Ingemarsson i P1, Klotet och min favorit Meny med Tomas Tengby. Det programmet kan även göra mig hungrig och sugen på att laga maten de pratar om, jag har gjort det flera gånger och denna Mustiga Korvgryta fick bli vår middag tidigare i veckan. Mycket god, men min bild ser tyvärr inte riktigt lika fin ut som den på deras hemsida... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!