X

X

9 nov. 2010

Längtan

Nu virvlar snön ner utanför mina fönster (eller snarare kastas omkring i de starka vindarna!) och det har medfört att alla mina julkänslor har kickat igång ordenligt. Vill ha julmys nu med en massa sånt här och jag längtar även efter att knåda lussebullar, känna doften spridas i köket och njuta av en nybakad tillsammans med glögg. Om knappt en månad är det också dags för 2010-års husbygge. Måste börja klura på årets konstruktion, 2009 såg det ut så här Men jag har lovat mig själv att inte börja med julmyset innan jag har fyllt år, 4 dagar kvar...

4 kommentarer:

  1. Wow! Gud vilket fancy pepparkakshus! Nu blev jag också jättesugen på julmys! :)

    Kanske blir nåt pepparkaksbygge för mig med i år, sambo och allt som jag ska bli :) fast det kanske är fullt sjå med att packa upp kartonger och komma på plats...

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilket husbygge! Ser ut som om du är expert på pepparkakshus; jag tycker de är jätte knepiga. Mysigt är det med julpysslandet i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket pepparkakshus. Otroligt snyggt! :)

    SvaraRadera
  4. Jag längtar OCKSÅ till julpysslet... man fick verkligen julvibbar idag när snön la sig och bäddade in allting :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!