X

X

9 nov. 2010

Inget att minnas..

Nej, idag blev det faktiskt inget bra träningspass värt att minnas på morgonen men jag ska väll se det som att jag i alla fall tog mig iväg och tränade trots att det tog emot rejält. Träningsglädjen lös med sin frånvaro idag och det kändes mest motigt, segt och jobbigt *gnäll gnäll*

En timme höll jag mig kvar på gymmet och efter inledande 10 minuters uppvärmning på crosstrainern så tränade jag igenom överkroppen med diverse styrkeövningar. För variationens skull körde jag superset med två övningar för samma muskelgrupp och det blev så där jobbigt som det var meningen att det skulle bli ;)

En lugnare dag väntar som tur är imorgon då jag förhoppningsvis ska få till ett väldigt harmoniskt och fokuserat yogapass på morgonen, wish me luck!
För övrigt så känns det bra att planera inomhus träning eftersom väderleksrapporten ser ut så här: Kan jag få beställa -1 grad, soligt och knarrande snö under skorna till löpningen på torsdag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!