X

X

7 nov. 2010

Sköna söndag

Har haft en härlig dag så här långt och dagen är ju inte slut än även om jag inte vet vad jag ska prioritera för att få ut det bästa möjliga ur de sista timmarna...

Började i alla fall min dag med en löptur runt sjöarna och det var en helt fantastisk morgon! Finaste i år?! -5 grader var det ute men jag lyckades klä mig perfekt och med strålande solsken, frisk luft och dimmor dansande över sjön var det inte svårt att känna harmoni. Efter den obigatoriska helgfrukosten var jag sedan in till Örebro med Maken och vi besökte promenadområdet vid Oset/Naturens Hus där vi strövade runt i en dryg timme. Efter en lugn stund sedan mitt på dagen har jag nyligen avslutat ett yogapass men idag måste jag erkänna att det mest blev stretching. Hade alldeles för många funderingar och tankar snurrande runt i huvudet så det gick helt enkelt inte att fokusera. Ja ja, får göra ett nytt försök någon morgon i veckan.

Hoppas att du har en skön söndag! Nu ska försöka bestämma mig för vad jag ska göra de sista timmarna denna dag...

2 kommentarer:

  1. Söndagar ÄR bara så sköna :)

    SvaraRadera
  2. Sån lyxdag! Perfekt ladd inför veckan... och du verkar ju ha inlett måndagen alldeles perfekt också. Hoppas att energin höll i sig hela dan :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!