X

X

6 nov. 2010

Resultat!

Resultat från några av dagens aktiviteter så här långt:
Efter bakningen - 2 kladdkakor, 20 brödbullar samt 1 froozzen cheezecake som inte fastnade på bilden Efter en dryg timmes löpning runt sjöarna i solen, ett stort leende och rosiga kinder *lovely* Efter en stund vid symaskinen, en färdigställd skärmvägg i vårt nyrenoverade rum i källaren (kolla in klinkers golvet, me like!) + en liten gardin i fönstret av det andra tyget En produktiv dag så här långt och nu är jag väl värd lite vila!

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig dag!

    Önskar jag tog mig tid och bakade lika mycket som dig. Är helt klart något som skall prioriteras nu när det närmar sig jul!

    SvaraRadera
  2. Woooow, du är sådär härligt effektiv som jag ÖNSKAR att jag var lite oftare! Och snygga bandanas/mössor har du också jämt :)

    Hoppas du har en förnämlig söndag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!