X

X

6 nov. 2010

Nya tag!

Tack för era snälla kommentarer på gårdagens inlägg! Vet inte om det är de, mina positiva tankar eller kalori-chocken med godis och snacks igår som gjort susen men förkylningen känns lite bättre idag :) Som vanligt har jag inlett dagen med en helgfrukost och det var gott även om det hade varit godare efter en löprunda, dessutom var jag fortfarande lite mätt efter gårdagskvällens taco-mys (och ovan nämnda godisfrosseri). I väntan på att frukosten ska sjunka funderar jag på om jag ska ta en löptur runt sjöarna eller om det får bli en promenad istället. Solen skiner så ut ska jag i alla fall! Under tiden jag funderar passar jag på att baka de tre tårtor som kommer att gå åt under mitt födelsedagsfirande nästa lördag och dessutom har jag dessa tyger som med hjälp av symaskinen ska förvandlas till (förhoppningsvis) vackra saker. På återseende senare under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!