X

X

11 nov. 2010

Dags igen...

..för dubbar under skorna och tack vare dessa så kändes det säkert att springa under morgonens löprunda. Det blev 8,5km i mörkret med snön knarrande under skorna och - 2 grader, precis vad jag önskade mig som väder till dagens runda tidigare i veckan! Efter löpturen smakade det som vanligt mycket gott med frukost. Idag gröt med blåbär, lingonsylt och mandlar samt ett hårt bröd med kaviar/ägg, en clemetin och en kopp te. Har bjudit på äppelkaka på jobbet idag och hade hoppats på att hinna med att ta en bild på den men det gjorde jag inte och nu är det bara en pinsamt liten bit kvar av den. Men det borde ju betyda att den smakade gott eller hur?! ;)

1 kommentar:

  1. Härligt med broddar, det kanske man skulle investera i :)

    Du ser alltid ut att njuta av din frukost och så fint med snö utanför fönstret. Bor du i villa? :) Själv kastar jag i mig frukosten på vardagarna för att hinna med mig, är ingen morgonmänniska...

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!