X

X

28 nov. 2010

Söndag

Och inte vilken söndag som helst utan även 1:a advent tillika skyltsöndag här i staden och det är jobb som gäller några timmar idag också.. Är glad över att ha ett jobb som jag trivs med men att jobba sju dagar i veckan känns ju liiite överdrivet ;) Men nästa helg är det i alla fall jag som har ledigt! Dagen inleddes imorse med en promenad och snöyran utanför fönstren var inget som kunde stoppa oss utan det var bara att ta på desto mer kläder innan vi trotsade kylan. 45 minuter promenad och 15 minuter snöskottning avverkades innan jag var inne i värmen igen. Helgfrukosten serverades dagen till ära i julskålarna som bara får tjänstgöra denna månad. Tända ljus, söndagstidning, ägg-macka och julte *mys* Har du vinterväder hos dig idag?

1 kommentar:

  1. Mysigt, mysigt. Jo nog är det vinterväder här hos oss också, -20 i morse upp till -7 på dagen och tjockt snöfall mellan varven. Annars vad jobbar du med? tror inte jag uppfattat det tidigare.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!