X

X

27 nov. 2010

Resten av lördagen

Nu har större delen av lördagen passerat och jag är så här långt nöjd med min dag. Eftermiddagen efter jobbet har innehållit både julstök, ett pass på löpbandet och bakning av pepparkakor. Adventsljusstaken står redo på bänken för att tändas imorgon *mys* Resten av kvällen ska spenderas i soffan tillsammans med Maken, en god middag och glöggmys. Eftersom det blev matlådor av middagen som jag kockade igår, en burgundisk kycklinggryta, så slipper jag kökstjänst idag och kan snart slå mig ner vid bordet :) Hoppas att du har en härlig lördag!

Mer detaljer om löpningen? Sisådär 7km/40min medan Maken tränade styrka i varierande tempo 10-13 km/h. Ont i vaden...

2 kommentarer:

  1. Låter som om ni haft en härlig dag och hunnit med en massa trots jobb. Jag har typ inte gjort nånting (förutom sprungit då, men det var ju inte såå länge) trots att jag varit ledig hela dagen.

    SvaraRadera
  2. mmm, gott med gryta! Där gav du mig ett tips. Ska nog göra en gryta till matlådrna denna vecka. =) Pepparkakor är ju mums, jag bara äter...andra bakar ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!