X

X

25 nov. 2010

Kvällens löprunda

8 minusgrader
nordanvind
8,76km
7 styrkeövningar
dubbla långkalsonger under fodrade löpartightsen
en kär vänn
många skratt
= Några av de faktorer som gör att jag mår så himla bra just nu! Tyckte när jag bytte om för passet efter jobbet att jag måste vara en riktigt idiot som faktiskt jobbade på att övertala M att skippa löpbanden och springa ute i mörker och kyla istället. Nu efteråt tycker jag däremot att det var ett fantastiskt klokt beslut för energinivån är i topp, vi har kunnat prata ostört hela tiden och fått en massa frisk luft samt rosor på kinderna :)

2 kommentarer:

  1. Skönt pass. Är man bara rätt klädd är det ju verkligen riktigt skönt.

    Tack för utmärkelsen! Så glad jag blev :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat :) :)

    och himla snyggt pannbande. Var hittade du der?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!