X

X

22 nov. 2010

Morgonlöpning


Trotsade mörkret med färgglada kläder under morgonens löprunda och kände mig rätt så pigg när jag gav mig av hemmifrån i den tidiga morgonen. Broddarna var såklart på plats under skorna och inte en enda halkning blev det på 10km :) Naturligtvis tvingar ändå halkan kroppen till att jobba lite extra med balans och placering av fötterna vilket gör att tempot inte blir något att hurra över men skönt var det i alla fall. Avrundade löpningen med bålstyrka på hemmaplan och sedan dusch samt en härlig grötfrukost innan jobbet. Bra start på veckan efter en härlig helg!

PS. Helgen avslutades som jag nämnde i gårdagens inlägg med bio tillsammans med mamma och vi såg den mysiga filmen Lyckan, Kärleken & Meningen med livet. Har läst boken och tyckte att de hade fångat den bra.

3 kommentarer:

  1. Har oxå läst boken och blev väldigt sugen på att se filmen nu faktiskt :) tack för tipset! Du har en liten award att hämta på min blogg Ulrika :)

    SvaraRadera
  2. Hejhopp, hittade hit via Ella, alltid kul att hitta nya, bra bloggar :) Något som slog mig bara - hur äter du innan för att orka 10km på morgonen? Jag brukar greja 5-7km möjligen, men då är energin ganska körd i botten sen..Kör du någon energigel?

    SvaraRadera
  3. Vilken fint pannband, var har du hittat det?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!