X

X

21 nov. 2010

Början, mitten & slut

Började min söndag lugnt och skönt med en morgonpromenad tillsammans med Maken. Lite halt och slaskigt ute men som alltid skönt att komma ut en stund i friska luften. Helgfrukosten såg sedan ut väldigt mycket som igår förutom högen med skivad pomelo som gjorde oss sällskap idag. Mitten av dagen har sedan varit lugn och skön...typ. Har hittills mest pysslat med diverse saker som fanns med på min mentala "att göra"-lista med det är skönt att kunna bocka av några punkter. Nu återstår några trevligare punkter på listan som avslutning på dagen, tex. glöggfika med nybakade lussebullarna, pedikyr, läsning i nya tidningar och sedan bio med mamma ikväll :)

2 kommentarer:

  1. Åh, det låter verklgiein som om du haft en superskön helg! :D

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå avslutat min helg i samma anda med glögg, lussebullar och nagellack :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!