X

X

22 nov. 2010

Cherry on Top Award


Har fått den söta Cherry on Top Award från Jenna och det gör mig glad eftersom jag ofta läser hennes blogg. Tack, tack!

Med utmärkelsen följde också fyra regler (eller riktlinjer skulle jag väll kanske hellre kalla dem), vilka är:
1. Tacka den person du fick den av. CHECK! ;)
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg. CHECK!
3. Dela tre saker som du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Då är det punkt 3 och 4 kvar på listan. Att välja tre saker av allt jag gillar är inte lätt men jag tar tre favoriter som nog troligen inte kommer att förvåna om du läst min blogg ett tag:

- Att springa! Nähä ;P Vet inte om jag behöver förklara det mer. Löpning är ett de absolut bästa sätten jag vet för att få mental avkoppling, utlopp för agressioner eller rastlöshet och så ger det så mycket energi tillbaka. - Att resa oavsett om det innebär snowboardåkning i Alperna, sol och bad på Zanzibar, vandring i svenska fjällen eller dykning vid Guadeloupe. Det sista har jag visserligen inte gjort ännu men om ett par månader så!

- Frukost och choklad får dela plats eftersom båda två involverar ätande ;) Frukosten är en av de bästa stunderna på dagen för mig, är alltid hungrig på morgonen och älskar att få äta frukost länge i lugn och ro (gärna efter en lugn löprunda). Gällande choklad blev jag bortskämd av mina vänner på min födelsedag för en vecka sedan så just nu är förrådet fyllt , även om det har minskat lite sedan denna bild...

De fem tjejer som jag tycker förtjänar denna utmärkelse eftersom de sprider glädje, harmoni och träningsinspiration till mig är:
JoHo
Ella
Sara
Sofie
Miranda

3 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!