X

X

30 nov. 2010

Dagens träningspass

Jag kände mig nöjd imorse med att jag planerat in ett pass på gymmet som dagens träning, lika kallt ute idag med -14 grader *burr*
Inne på gymmet var det dock en betydligt behagligare temperatur och jag inledde passet med att värma upp 4km på löpbandet. Vaden krånglar fortfarande lite men gör inte riktigt lika ont längre, det blev ändå ett lugnt tempo omkring 10 km/h med inslag av några snabbare intervaller. Efter uppvärmningen körde jag sedan styrketräning för rygg och axlar i 40 minuter. Gillar den uppdelningen jag har nu som gör att jag får fokusera på ett par muskelgrupper åt gången. Efter 5 superset á 3x12-15 reps fanns det inte mycket kraft kvar i musklerna kan jag lova ;)

Är mycket nöjd med min måndag och nu siktar jag på att få en lika bra tisdag idag!

1 kommentar:

  1. Åh, nu blev jag nyfiken, du kanske har skrivit det tidigare som jag har missat, men hur har du delat upp styrektränngen? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!