X

X

18 okt. 2010

Yoga-morgon

Självklart är det vila som gäller för mig idag efter gårdagens marathon men jag kände ändå att det var en bra idé att yoga en stund imorse för att mjuka upp kroppen. Med risk för att det slår tillbaka på mig imorgon så känns kroppen oförskämt fräsch just nu och jag är bara lite stel i benen men känner ingen träningsvärk, ska bli spännande att se hur det känns imorgon...

Yogan imorse blev min favorit: Hatha yoga 3 på Youtube och trots ett data-haveri i mitten av passet så kunde jag fokusera bra och det var en skön start på dagen. Gillar att det verkligen är helt mörkt ute så att de tända ljusen i rummet kommer till sin rätt och skapar ett lugn :) Fortsatte med tända ljus till frukosten och idag blev det favoriten ägg-gröt med blåbär, lingonsylt och fröer. Till det en stor kopp te samt kiwi och clementin för en c-vitamin boost.

Hoppas att du också haft en bra start på din måndag. Det här kommer att bli en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!