X

X

24 okt. 2010

Söndagsmys

Nu har jag äntligen fixat klart med all röjning och det finns inte längre några "borde-projekt" som tynger mitt samvete, skönt! Som belöning får jag sjunka ner i fotöljen, göra pedikyr på mina stackars löpar-fötter och läsa i någon timme innan det är dags för söndagsmiddag. Som tur är så har vi matlådor från igår som bara är att värma och därför blir det så här gott även idag: Hemmagjord pizza är verkligen lyx! Eftersom det är vardag imorgon så får vi dock skippa det som var tillbehöret igår: Provning av tre öl från Jämtlands Bryggeri som jag överraskade Maken med. Bärnsten är min favorit, ett lite mörkare öl med mycket smak.

Hoppas att du får en fortsatt skön söndag!

1 kommentar:

  1. Shittans så lyxigt, visst är det härligt när man är "klar" för dagen! :)(och pedikyr... evigheter sen!) Pizza ska vi också äta här snart! Söndagsmys :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!