X

X

5 okt. 2010

Socker-kick

Det är nog vad min hjärna egentligen skulle behöva för att bli lite piggare igen efter att ha halkat in i eftermiddagströtthet. Nu blir det inte sån sådan kick utan istället ska jag satsa på att laga till något gott till middag med en del av de trattkantareller jag plockade i söndags. Måste dock bara bjuda på en bild från min vandring i Storulvån, detta var dagens tredje mat-stopp efter att ha vandat ca 24km och de chokladbitarna jag åt då var "to die for"! Fjällkall choklad efter ansträngning slår kylskåpskall choklad i TV-soffan med hästlängder! Och på tal om hästar har jag just planerat in ridning imorgon, har inte träffat underbara Freja på en månad så det ska bli mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!