X

X

30 okt. 2010

Så här långt...

...så har jag haft en riktigt skön lördag. Den inleddes som vanligt med en lyxig och god helgfrukost och när Maken sedan åkte till jobbet passade jag på att strosa runt i stadens affärer en stund. Köpte bland annat ett Rooibos Julte som jag ser fram emot att få smaka på. För att sedan unyttja att det faktiskt är ljust ute så har jag tagit en löptur som jag precis är hemkommen från. Underbart att kunna springa min älskade slinga runt sjöarna och det blev lite extra idag eftersom benen kändes så pigga, väl hemma visade min Garmin 12km i genomsnittstempo omkring 5:40/km *lovely* Nu är det lunch som hägrar för mig och efter det drar jag igång "stora bakningsdagen", måste se till att fylla upp frysen inför min födelsedag och det är bäst att börja i tid. Mycket gott kommer det att bli, ser fram emot att smaka på smeten ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!