X

X

30 okt. 2010

Bak-blogg!

Oj oj oj, vad jag har bakat nu hela eftermiddagen! Resultatet syns på nedanstående bild som visar: Halloween-muffins, chokolate-chip cookies, Helagsbröd, kanelbullar och olivbröd *pust* Som sällskap i köket har jag haft bärbara-datorn som förvandlades till hemmabio och visade den mysiga filmen Julie & Julia. Detta är en av mina favoritfilmer när det gäller feel-good och eftersom jag alltid blir hungrig av att se den så passade det perfekt att göra det medan jag pysslade i köket. Och ja..det har blivit en del smakande på smet och färdiga alster ;P Hoppas att du har en skön söndag! Jag ser nu fram emot att få vila lite under kvällen och Maken har lovat mig thai-mat :)

2 kommentarer:

  1. Åh, såg så gott ut med allting. Nu blev jag sugen på att baka..:)

    SvaraRadera
  2. jag har haft Yoga söndag och nu är det dricka kaffe och läsa bloggar som gäller, och slurp vad sötsugen man blev nu :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!