X

X

10 okt. 2010

Rastlös...

Har haft en riktigt bra söndag så här långt och jag inledde morgonen men en kortare löprunda före frukost på ca 6km. Fantastiskt skönt att få jogga upp energinivån och sedan komma hem till en varm dusch och en god söndagsfrukost. Efter frukosten blev det på med skorna igen för en promenad runt sjöarna i sällskap av mina föräldrar. Det är en vacker höstdag och solen kommer fram korta stunder mellan molnen. Har passat på att pyssla lite i trädgården som nu är iordningställd inför vintern och på vår ytterdörr hänger en fin krans av höstiga lönnlöv. Nu börjar dock rastlösheten smyga sig in i min kropp och jag vet inte riktigt vad jag ska göra under eftermiddagen... Kanske läsa eller baka eller rensa i nån garderob eller kolla på TV eller...ja jag vet inte riktigt! Får se vad det blir, kanske alltihop.

Något som jag borde göra är plankan, armhävningar och jägarvila men det känns riktigt tråkigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!