X

X

2 sep. 2010

Med solen i ansiktet

Och Anneli Alhankos Sommarprat i öronen har jag börjat min dag.
Halsen gör fortfarande ont idag och jag tvingades medla en lång stund med mig själv innan jag bestämde mig för det kloka alternativet att ta en promenad istället för att "bara jogga lite långsamt". Det har varit en fin morgon här hos mig, bara 5 grader varmt men med strålande solsken och nästan vindstilla. Promenaden förde mig på stigar och vägar en bit längs sjön (7km/63min) och sedan till gymmet där jag avslutade morgonens träning med 20 minuter turob-träning för bröst/armar. Under den tiden hann jag med 4 st superset (a 2set/övning) och det kramade musten ur musklerna att inte få så mycket vila mellan övningarna. Hoppas att du har fått en lika solig start på dagen!

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort ! Kul o se att du orkar hålla i bloggandet, jag har en riktig svacka...;-) Dock inte i tränandet, nu känns det som jag borde uppdatera bloggen, för att ge lite info om hur det går.....;-) Ha det gott //Andreas.

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag att du ska göra så ska jag gå in och kolla hur det går för dig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!