X

X

6 sep. 2010

Återhämtad

Ett mycket vackert bröllop var det vi fick bevittna i lördags med solen strålande från himlen och glittrande i Vättern som var bakgrund till brudparet. Festen efteråt var väldigt lyckad och jag klarade av att hålla mig vaken till kl 03.30, längsta på år och dag! Inte så konstigt att jag var trött och seg igår men efter en skön natts sömn så är jag back-on-track idag.

Denna måndag inledde jag på sedvanligt sätt med en löptur runt sjöarna på 10km/57min. Benen var inte alls lika pigga idag som de var i lördags vilket säkerligen har att göra med att de inte är vana vid att promenera runt i högklackade skor i sju timmar ;) För att plåga dem lite extra passerade jag även gymmet på vägen hem och fick till ett kvalitetspass för ben/bål på ca 30min. 1km långsam löpning till efter det och sedan var jag hemma. Långärmad tröja var det som gällde imorse men än så länge klarar jag mig utan pannband, vantarna med avklippta fingrar var dock på första halvan av löprundan och på fötterna satt mina nya DS Trainers. Ser fortfarande fram emot första intervallpasset med dem... En god måndagsfrukost fyllde på med energi inför arbetsdagen och idag fick blåbärs/ägg-gröten som toppades med lingonsylt/mandlar/valnötter sällskap av en Wasa Sport med makrill i tomatsås *mmm* Vad åt du till frukost imorse?

1 kommentar:

  1. Vilken härlig star på dagen.. SJälv är jag tyvärr alldeles för lat för att kliva upp och springa på morgonen. Klockan ringer redan 5.15 så att kliva upp ännu tidigare känns inte så aktuellt..:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!